Оплата и доставка

Умови доставки на території України.

Ми можемо доставити необхідний товар у будь-яку точку України. Тільки скажіть, куди. І назвіть зручного для Вас транспортного оператора. Найчастіше ми використовуємо таких операторів як "Нова пошта".

Передача замовленого товару здійснюється після отримання передоплати. Перед відправкою вантажу (або на момент замовлення товару) Вам необхідно зв'язатися з нашими співробітниками будь-яким із зручних для Вас способів (телефоном, SMS, електронною поштою...) та повідомити деякі дані. А саме:

1. Контактна особа при отриманні товару (П.І.Б.);
2. Контактний телефон одержувача чи інший спосіб зв'язку;
3. Місто доставки та номер складу зручного транспортного оператора.
4. Номер вашого замовлення (повідомляється Вам перед оплатою)
Якщо оплачений Вами товар є у наявності складі, відправка здійснюється пізніше, як у триденний термін після отримання передоплати. Якщо специфіка товару, що відвантажується Вам вимагає термін на його виготовлення або модернізацію існуючих зразків, то термін і дата відвантаження буде погоджена з Вами виходячи з цих умов.

Після відправки Товару на Вашу адресу, наші співробітники зв'язуються з контактною особою одержувача вказаним ним способом та передають номер транспортної декларації або видаткової накладної, повідомляють найменування перевізника.

Увага!!!

Постачання товару здійснюється на умовах транспортного оператора та за рахунок покупця або його контактної особи.
Постачальник (ТМ «A.T.A.K.A.») не несе відповідальності за збереження вантажу у разі неправильно зазначених покупцем або його контактною особою міста відправлення або інших даних, що мають значення для отримання покупцем вантажу.
Постачальник (ТМ «A.T.A.K.A.») не несе відповідальності у разі псування або втрати товару, що відправляється після передачі замовлення транспортному оператору, а покупцю або його контактній особі номера транспортної декларації перевізника.

Відправлення першого замовлення післяплатою НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ!

У разі махінацій та "ознайомлень" з товарами за допомогою післяплати, недобросовісний замовник потрапляє в "чорний список" і відвантаження на його адресу більше НЕ ВИРОБЛЯЮТЬСЯ до погашення заборгованості за попередні пересилання товару.

Гарантії якості

Всі товари, що купуються в новому стані, мають гарантію для експлуатації в нормальних умовах — 2 місяці. Товари, які зазнали пошкоджень внаслідок неправильної експлуатації або з порушеннями правил догляду за товаром, поверненню чи обміну не підлягають.

УВАГА! Товари, що продаються з тривалого складського зберігання (наприклад, казанки, фляги або костюми виробництва СРСР, інші подібні товари) можуть мати незначні пошкодження та сліди тривалого перебування на складі (дрібні подряпини, потертості, вигоряння кольору, незначні вм'ятини і т.д.) Однак це не відбивається на їх функціональних якостях. Товари з позначкою «вживані» або «розпродаж» / «знижка» не мають гарантії якості та не підлягають ні обміну, ні поверненню.

Обмін та повернення товару

Обміну та поверненню підлягають лише нові товари, в яких було виявлено виробничий шлюб протягом 14 днів з моменту придбання товару. Письмова заявка на обмін або повернення товару має бути зроблена покупцем протягом 14 днів з моменту придбання товару, а товар повернутий продавцю. Заявки, прийняті у строки, що перевищують вищезазначені, не розглядаються. Після цього проводиться заміна або приймання товару, що повертається. Терміни заміни товару, за відсутності на складі аналогічного товару належної якості, обумовлюються окремо з покупцем.